#2015-12-11 08:12:53 

Olunia

Użytkownik

Witajcie :) Jestem studentką anglistyki w trybie dziennym i poszukuję możliwie niezbyt wymagającejpracy dorywczej. Nie mam niestety wystarczająco dużo czasu, aby pracować codziennie po 12h (uczelnia jest jednak dość absorbująca),dlatego odpada mi dużo możliwości. Szczerze mówiąc, najlepiej by było, gdyby takie okazje do zarobku pojawiały się raz, dwa razy w tygodniu, również (albo przede wszystkim, jeśli tylko to możliwe) w weekendy. Myślałam głównie o zatrudnieniu się jako hostessa w obrębie Poznania, bo tam mieszkam. Moglibyście mi polecić może jakieś firmy, które rekrutują, a przy tym mnie nie oszukają? Pozdrawiam :)
#2015-12-11 10:05:57 

KasiaWiech

Użytkownik

Niestety nie polecę Ci niczego, bo nie mieszkam w Poznaniu, tylko w Krakowie, ale zapodam Ci kilka rad. Pracowałam wiele lat dorywczo jako hostessa (a potem stwierdziłam, że czas na coś nowego ;)) i po pierwsze zawsze podpisuj umowy, wszystko musi być sformalizowane, na papierze, zebyś miała w razie czego na czym się oprzeć, dochodząc swoich praw. Wielu pracodawców bazuje niestety na tym, że studentki nie wiedzą, jak się „wykłócić o swoje”. Po drugie, z doświadczenia wiem, że zawsze najrozsądniejszym rozwiązaniem jest agencja hostess Poznań to duże miasto, na pewno znajdziesz wiele, a przynajmniej będziesz wiedziała, z kim masz do czynienia, kim oni są konkretnie, kto ich repezentuje itd. W takich agencjach rekrutacje trwają cały czas, chociażby podczas targów praca jest typowo w weekendy. Tak już swoją drogą, to jak jest u Ciebie z wyglądem? Może to przykre, co napiszę, ale taka praca to specyficzne wymagania… musisz się bezwzględnie dobrze prezentować, wysokie szpilki itd to raczej pewnik.
#2015-12-11 12:35:48 

Olunia

Użytkownik